]>

Gratis verzending bij orders boven de 500 euro! 

Hartelijk welkom

Garantieprocedure

 

Garantieprocedure

Werkt uw artikel niet naar behoren dan helpen wij u graag verder. In eerste instantie dient u contact op te nemen met onze klantenservice voor een probleemoplossing. Mocht het artikel defect blijken, dan zorgen wij voor een oplossing. Indien u netwerk gerelateerde vragen heeft, dan kunt u altijd bij ons terecht. Heeft u problemen met hardware die bij een andere partij is ingekocht, dan geven wij ook gratis advies hoe dit het beste kan worden opgelost.


 

Hierbij het stappenplan dat HBAdirect.nl hanteert:

- Meldt uw probleem binnen de garantietermijn en vraag een RMA-nummer door te klikken op: klantenservice

- Na ontvangst RMA nummer stuurt u het artikel binnen 2 werkdagen retour. 

U ontvangt een PostNL retourlabel voor de verzending.

- Verpak het artikel netjes zodat het niet beschadigt tijdens het transport.

- Bij de retourzending dient u een briefje te doen met daarop het RMA nummer, uw adresgegevens en telefoonnummer.

- Voeg daar ook een kopie van onze factuur en/of pakbon toe.

- Aanvullende informatie vindt u in onze Algemene Voorwaarden. Klik hier voor onze Algemene Voorwaarden.